PROMOCJA OFERTY

Gdy w ręku trzymamy już gotowy prospekt naszego domu, skrywający wszystkie jego walory i atuty, przystępujemy do procesu urynkowienia naszej oferty. Odpowiednio zaplanowana kampania promocyjna może się okazać kluczem do szybkiej i skutecznej sprzedaży. Wszyscy pozbawieni wątpliwej przyjemności współdzielenia okolicy ze wścibskimi sąsiadami rozpoczynają walkę o klienta ustawieniem przed domem jak największej, koniecznie dobrze dostrzegalnej z poziomu jezdni, tabliczki informującej o sprzedaży. Podstawą dotarcia do większej rzeszy poszukujących domu jest umieszczenie ogłoszeń w mediach. Tu czeka nas wybór odpowiednich kanałów przesyłu informacji. Tradycyjnie są to ogłoszenia w gazetach lokalnych. Wymogiem dzisiejszych czasów staje się jednak umieszczenie oferty w internecie. Zarówno w prasie jak i w internecie napotkamy multum przestrzeni ogłoszeniowej, z której możemy skorzystać. Ponieważ w dużej mierze umieszczenie naszego ogłoszenia będzie płatne, dobrze jest też skrzętnie przemyśleć wybór gazet i portali, tak by przy minimalnych nakładach uzyskać maksimum rozgłosu. W przypadku gazet – ważnym kryterium będzie nakład numeru z ogłoszeniami, w przypadku portali internetowych – liczba odwiedzin oraz zamieszczonych na portalu ogłoszeń. Kiedy o naszej ofercie wszędzie jest już głośno, pozostaje nam już tylko czekać na odzew zainteresowanych.